Supportmedewerker

Wij zijn op zoek naar dié klantgerichte persoon die net even dat stapje extra zet voor de klant.

Wat ga je doen?

Jij bent een belangrijke schakel binnen onze organisatie en zorgt ervoor dat onze klanten vriendelijk en kennis inhoudelijk geholpen worden. Goede support is de beste reclame!

Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit;

  • Je bent eerste aanspreekpunt voor onze klanten;
  • Je zorgt voor een goede registratie van incidenten voor development;
  • Het monitoren en bewaken van de gemaakte afspraken met de klant;
  • Het continue willen verbeteren van processen in samenwerking met de klant en het ontwikkelteam;

Waar ga je werken?

XMPL is een jong en dynamisch bedrijf gevestigd in Makkum. Voor de onderwijs sector hebben wij een aantal mooie software pakketten die het logistieke leermiddelenproces gemakkelijk maken. Wij zijn een groep professionals met een passie voor software en IT. Gedreven, eigenzinnig en met karakter. Soms out of the box, soms juist in de box. Software, en de ontwikkeling daarvan, wordt vaak gezien als ingewikkeld en ongrijpbaar. Aan ons de taak om dit voor onze klanten begrijpelijk en gebruiksvriendelijk te maken, zodat onze klanten zich kunnen richten op de eigen business.

Wat wij vragen

Jij bent op en top klantgericht. Je snapt de producten van XMPL en kan dit op een begrijpbare manier overbrengen op de klant. Andersom is ook belangrijk; de vragen en feedback van klanten is van cruciaal belang voor de doorontwikkeling van de producten van XMPL. Je weet dit dan ook naar beide kanten over te brengen en denkt actief mee.

  • 32 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau;
  • Ervaring binnen een soortgelijke functie;
  • Je hebt grote affiniteit met (web)techniek en snapt wat er nodig is om een technisch product succesvol te laten zijn
  • Je bent stressbestendig, oplossingsgericht, nieuwsgierig en je beschikt over een gezonde dosis energie;
  • Kennis van databases en bij voorkeur SQL kennis;
  • Bij voorkeur affiniteit met logistieke processen;
  • Je draagt bij aan de ambities van XMPL en de doorontwikkeling van de supportafdeling

Wat wij bieden:

  • Een fulltime dienstverband met kans op een vaste aanstelling;
  • Een marktconform salaris op basis van werkervaring en kennis;
  • 24 vakantiedagen;
  • Een informele werkomgeving waar geen dag hetzelfde is;
  • Ruimte voor eigen inbreng, ontwikkeling en ideeën

Enthousiast? Dan komen we graag in contact met je. Stuur je CV en korte motivatie naar Ellen de Valk via jobs@xmpl.nl. Heb je vragen voor dat je gaat solliciteren, dan kun je bellen met Ellen de Valk of Albert de Jong.